در آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ، سعی شده که در محیط برنامه Photoshop به طراحی لوگوهای نیمه حرفه‌ای پرداخته شود. همچنین در محیط همین برنامه، ابزارهایی در دسترس هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به طور کامل یک لوگو مناسب و حرفه‌ای برای هر کسب و کاری طراحی کرد. در این آموزش سعی شده است تا از مفاهیم کلیدی مبحث طراحی لوگو تا انجام چند پروژه کاربردی پرداخته شود(دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز).

لوگو چیست

لوگو (Logo)، راه‌کاری موثر برای معرفی هویت کسب و کار است. صاحبین بیزینس به کمک لوگو، با مخاطب ارتباط گرفته و در ذهن و یاد او ماندگار می‌شوند. اینجاست که از لوگو و آرم تجاری کسب و کار به عنوان مهم‌ترین ابزار در برندینگ نام برده می‌شود.یک لوگو خوب و حرفه‌ای باید بتواند هویت و معنای کسب و کار را به مخاطب معرفی کند. بنابراین باید در عین سادگی، هدفمند و منحصر به فرد طراحی شود.

دوره آموزش طراحی لوگو مناسب چه کسانی است؟

دوره طراحی لوگو برای افرادی با شرایط زیر مناسب هست:

  •     تمام افراد علاقمند به حوزه طراحی لوگو
  •     طراحان لوگو با هدف رشد توانایی‌ها
  •     صاحبین کسب و کار نیازمند به لوگو اختصاصی
  •     افراد علاقمند به کسب درآمد از اینترنت

انواع لوگو در آینده حرفه‌ای‌تان چه تاثیری دارد؟

بدیهی است هر طراح لوگو باید با انواع مدل‌های لوگو و کاربردهای هر یک از آن‌ها آشنا باشد. تا هنگام مذاکره با کارآفرینان و صاحبین بیزینس بتواند بهترین مشاوره را به آن‌ها بدهد. به همین منظور شناخت انواع لوگو، مبحثی مهم و کاربردی در آموزش طراحی لوگو به شمار می‌آید(دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز).

معرفی محیط نرم افزار ایلاستریتور

ایلاستریتور (Illustrator)، نرم افزاری قدرتمند برای ساخت اشکال، تصاویر وکتور، برداری و لوگو است. این برنامه در واقع نرم افزاری برداری بوده و با محاسبات ریاضی متعدد، اشکال مورد نظر را طراحی می‌کند. در این دوره آکادمی راه، آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور به عنوان یکی از قدرترین برنامه‌های ساخت لوگو، صورت می‌گیرد.

طراحی لوگو نوشتاری (لوگو تایپ)

لوگو تایپ یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین انواع لوگو در دنیاست. در این شیوه، طراحان لوگو از حروف و اعداد با ظاهری خلاقانه برای ساخت نشان تجاری استفاده می‌کنند. لوگو تایپ راهی کارآمد در ایجاد ارتباط معنایی میان نام تجاری و هویت برند است. دوره طراحی لوگو آکادمی راه، به طور کامل و جامع، شیوه‌های خلاقانه استفاده از نام برندها در ساخت آرم تجاری و ایجاد لوگو تایپ را آموزش می‌دهد.

در این دوره طراحی لوگو ، تکنیک گرید ایزومتریک به هنرجویان آموزش داده می‌شود. در این تکنیک شما می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی را در فضای دوبعدی به تصویر بکشید. تا جزئیات بیشتری به مخاطب نشان داده و ارتباط معناداری میان برند و مشتریان به وجود آورید.یک طراح لوگو حرفه‌ای باید تکنیک‌های مختلف طراحی اعم از ادغام، ترکیب، تقارن و لینوکات آشنایی داشته باشد. ما نیز به همین واسطه تمام این تکنیک‌ها را در دوره آموزش طراحی لوگو گنجانده‌ایم.

برای طراحی لوگو ترکیبی طراحان همیشه با چالش همراه هستند ولی با تکنیک مادر و فرزند و تطابق ویژگی می شود خیلی سریع و خلاقانه لوگوهای حرفه ای طراحی کرد(دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز).

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

در آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ، سعی شده که در محیط برنامه Photoshop به طراحی لوگوهای نیمه حرفه‌ای پرداخته شود. همچنین در محیط همین برنامه، ابزارهایی در دسترس هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به طور کامل یک لوگو مناسب و حرفه‌ای برای هر کسب و کاری طراحی کرد. در این آموزش سعی شده است تا از مفاهیم کلیدی مبحث طراحی لوگو تا انجام چند پروژه کاربردی پرداخته شود.

آیا فتوشاپ تنها ابزار ممکن برای طراحی لوگوی حرفه‌ای است؟

ابزارهای طراحی لوگو

آیا فتوشاپ تنها ابزار ممکن برای طراحی لوگوی حرفه‌ای است؟ همانطور که در تصویر بالا نمایان است جواب منفی میباشد. دنیای نرم افزار به قدری پیشرفت کرده است که اکنون می‌توان گزینه‌های بسیار زیادی را برای طراحی لوگو ساده و حرفه‌ای مشاهده کرد. طراحی لوگو ساده با فتوشاپ مزایای زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد اما شما می‌توانید این کار را با ابزارهای دیگر این شرکت یا حتی شرکت‌های دیگر نرم افزاری نیز انجام دهید.

به دلیل ارائه ابزارهای کامل و بی نقص در این نرم افزار، طراحی لوگو ساده با فتوشاپ و طراحی لوگوی حرفه‌ای در آن به سرعت امکان پذیر است و به دلیل همین کامل بودن است که فتوشاپ به یکی از بهترین گزینه‌ها در این مسیر تبدیل شده است(دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز).

طراحی لوگو با فتوشاپ

حالا که می‌دانید لوگو چیست و کاربردهای آن چیست، برای طراحی یک لوگو حرفه‌ای و زیبا می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی مانند فتوشاپ استفاده کنید. فتوشاپ یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای طراحی است که قابلیت‌های متنوعی برای طراحی لوگوها ارائه می‌دهد. با استفاده از ابزارهای مختلف فتوشاپ، می‌توانید شکل، رنگ، قلم و جزئیات دیگر لوگو را با دقت مورد نظر خود تنظیم کنید.

طراحی Logo با فتوشاپ بهترین انتخاب است چرا که در این نرم افزار محدودیتی از نظر اعمال کردن فیلترها و افکت‌ها نخواهید دید. امکان ساخت لایه‌های مختلف و تنظیم هر یک از آن‌ها طبق سلیقه شخصی از جمله مزایایی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار خواهد داد و در صورتی که به دنبال طراحی لوگو ساده با فتوشاپ هستید، این نرم افزار سرعت عمل را برای شما فراهم خواهد کرد.

در مقایسه با ابزارهای دیگر طراحی و ادیت عکس، فتوشاپ قابلیت کنترل بیشتری را برای شما فراهم می‌کند و به دلیل امکان ادیت روی هر یک از لایه‌ها، امکان رسیدن به خروجی‌های دلخواه با کیفیت بالا فراهم است. به بیان بهتر، فتوشاپ یک ابزار ایده‌آل در مقایسه با سایر نرم افزارها برای ادیت عکس و اعمال افکت‌ها است(دوره فتوشاپ در تبریز).

بهترین سایز برای طراحی لوگو در نرم افزار فتوشاپ

بهترین سایز برای طراحی لوگو در نرم افزار فتوشاپ بسته به محل استفاده و طراحی خود لوگو است. برای لوگوهای بزرگ معمولا سایز ۷۲۰*۱۲۸۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مواردی که سایز لوگو کوچکتر است، اندازه‌های ۱۰۰*۲۵۰ معمول است. البته، می‌توان برای لوگوها اندازه استاندارد ۶۰۰*۶۰۰ را نیز در نظر گرفت.زمانی که شما یک لوگو طراحی می‌کنید، خودتان باید یک تحلیل کلی داشته باشید و مشخص کنید که چه سایزی بهترین گزینه برای کاربرد مورد نظر است.

بازارکار طراحی لوگو

در بازار ایران، برای یک لوگو هزینه‌ای بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان و بیشتر پرداخت می‌شود. عموما لوگوهای ۲۰۰ هزار تومانی، حاصل تغییر رنگ و ایجاد تغییرات بسیار کوچکی هستند و اصلا و ابدا حرفه‌ای نیستند.

یک گرافیست حرفه‌ای برای طراحی یک لوگو باکیفیت و حرفه‌ای، بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. البته این در صورتی است که بخواهید به صورت فریلنسری کار کنید. اگر در یک شرکت خدمات گرافیکی به عنوان گرافیست استخدام شوید، درآمد ثباتی بین ۵ تا ۲۵ میلیون در ماه خواهید داشت. البته این درآمد بسته به تجربه و رزومه شما، کمتر یا بیشتر نیز می‌شود(دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز).

دوره آموزشی طراحی لوگو در تبریز

به این مطلب امتیاز دهید